Elikkäs kyseessä on siis täysin suomalainen, GTA-aiheinen foorumi, joka on ollut pystyssä jo yli vuoden, käyttäjiä löytyy yli sata ja viestejä yli 4000. Foorumi on hostattu ihan vain atfreeforum.comissa, joskus olisi tarkoitus myös maksaa ihan domainista, kun sivujakin olen tekemässä. Se tapahtuu sitten joskus tulevaisuudessa.
Kaikki ovat tervetulleita, mutta lukekaa säännöt, ennen kuin alatte keskustelemaan.
Osoite on http://www.atfreeforum.com/gtasuomeksi
PS. Kommentteja saa laittaa tähän aiheeseen vapaasti, kunhan ne ovat asiallisia, eikä tyyliin "Ihan paskat foorumit", vaan mieluummin jotain palautetta, josta on hyötyä, parannusehdotuksia jne.
GTA suomeksi - Grand Theft Auto -aiheinen foorumi
Re: GTA suomeksi - Grand Theft Auto -aiheinen foorumi
Admin ja Lurttinen antaa aina tuollaista palautetta, mutta me muut kyllä osataan.Tuomas kirjoitti:...kunhan ne ovat asiallisia, eikä tyyliin "Ihan paskat foorumit", vaan mieluummin jotain palautetta...

Re: GTA suomeksi - Grand Theft Auto -aiheinen foorumi
Karjala kirjoitti:Admin ja Lurttinen antaa aina tuollaista palautetta, mutta me muut kyllä osataan.Tuomas kirjoitti:...kunhan ne ovat asiallisia, eikä tyyliin "Ihan paskat foorumit", vaan mieluummin jotain palautetta...![]()
![]()
![]()

- Zilvergand
- Oppii uutta
- Zilvergand
- Oppii uutta
Hiz kirjoitti:Ihan tyylikkäät, ja näemmä myös menestyy ihan hyvin.
Onnittelut sulle!

Foorumit on osattu laittaa Suomeksi, kun minä eilen yritin laittaa, niin en saanut foorumia Suomeksi, siis, mistä sen saa?
No, en jumitu siihen tässä aiheessa, joten ONNITTELUT
Aluksi: TÄMÄ LINKKIZilvergand kirjoitti:Hiz kirjoitti:Ihan tyylikkäät, ja näemmä myös menestyy ihan hyvin.
Onnittelut sulle!Olen tosiaan samaa [fade]mieltä[/fade].
Foorumit on osattu laittaa Suomeksi, kun minä eilen yritin laittaa, niin en saanut foorumia Suomeksi, siis, mistä sen saa?
No, en jumitu siihen tässä aiheessa, joten ONNITTELUT
Ja sitten: TÄMÄ