Lurttinen kirjoitti:"Virkistä" välimuisti. Mallineet, Teemat ja kuvapaketit. Sen jälkeen [CTRL] + [F5] selaimesta.
Juu eipä vaan eddleen näy muuta kuin englannin kieliset nappulat. Pittkös se nappulassetti jsotain asentaa vielä erikseen tms.?
Nyt on nappulasetti laiettu tuonne: /styles/prosilver/imageset/fi eli onko se oikea paikka?
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Ja juu kaikki on virkistetty, elvytetty ja saatu EA346 papukaijamerkki siitä hyvästä
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Esashi kirjoitti:
Ja juu kaikki on virkistetty, elvytetty ja saatu EA346 papukaijamerkki siitä hyvästä
Niinpä niin ja sama pää kesät talvet nyt saatte potkia mua nilkaan....OMA porofiili käytti tietty englannnin kileistä asetusta ja kun muutin sen suomeksi niin joha toimi...hyvä minä....
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Mulla on ongelmana se, että virkistyksen jälkeen painaa kuvapaketin kohdalta muokkaa, niin katsoo esim uusi aihe ja vastaa kohtia, niissä ei ole kuvaa valittuna ollenkaan. >:P Pitäisiköhän kielipaketti asentaa uudestaan? Hain sen phpbb.comista.
Linkkiä en voi antaa, olen vain palkkasoturi ja foorumin omistaja kielsi sen. Ja en vielä ole omaa foorumiani päivittänyt.
Mulla on ongelmana se, että virkistyksen jälkeen painaa kuvapaketin kohdalta muokkaa, niin katsoo esim uusi aihe ja vastaa kohtia, niissä ei ole kuvaa valittuna ollenkaan. .
Onkohan se kuva jäänyt siirtymättä palvelimelle? Tai koruptoitunut?
Kokeile suoralla linkillä siihen kuvaan ja katso aukekaako se selaimessa.
Lurttinen kirjoitti:Onkohan se kuva jäänyt siirtymättä palvelimelle? Tai koruptoitunut?
Kokeile suoralla linkillä siihen kuvaan ja katso aukekaako se selaimessa.
Kyllä se näkyy ja näkyy se sittenkin, kun valitsee sen siitä alasveto valikosta. (se siis näkyy vain hallintapaneelissa, ei foorumilla).
Eipäs ollut. (ei sittenkään, mulla oli valittuna toinen kieli)
Mutta olen siis founder admin, mutta silti mulla ei ole käytössäni enään moderointityökaluja. Ilmeisesti muita poistaessa ja moderaatioryhmiä muokkaessani jotain tein.
Anubis kirjoitti:
Mutta olen siis founder admin, mutta silti mulla ei ole käytössäni enään moderointityökaluja. Ilmeisesti muita poistaessa ja moderaatioryhmiä muokkaessani jotain tein.
Käy antamassa itselles oikeudet uudelleen.
Ylläpitäjä ei saa automaattisesti kaikkea käyttönsä.