Ei voi kirjoittaa viestejä
Jostain syystä foorumillani ei voi kirjoittaa viestejä, kun sitä kirjoita viesti nappulaa ei ole missään? Mikä on vikana?
Re: Ei voi kirjoittaa viestejä
Oletko siirtänyt ko. nappulan palvelimelle?
Kyllä olen. Eikös ne tule sen foorumin mukana.mrl586 kirjoitti:Oletko siirtänyt ko. nappulan palvelimelle?
phpBB:n mukana tulee pelkästään englanninkieliset nappulat. Muunkieliset nappulat pitää ladata täältäJanppa kirjoitti:Kyllä olen. Eikös ne tule sen foorumin mukana.mrl586 kirjoitti:Oletko siirtänyt ko. nappulan palvelimelle?
Ei voinut johtua tuosta, sillä asensin foorumin uudelleen ja nyt toimii.mrl586 kirjoitti:phpBB:n mukana tulee pelkästään englanninkieliset nappulat. Muunkieliset nappulat pitää ladata täältäJanppa kirjoitti:Kyllä olen. Eikös ne tule sen foorumin mukana.mrl586 kirjoitti:Oletko siirtänyt ko. nappulan palvelimelle?
Suominappula oli tuolloin asennuksessa mukana, tai sitten et käyttänyt phpbb.comista ladattavaa pakettia vaan jotain muuta kolmannen osapuolen tekemää pakettia.Janppa kirjoitti:Ei voinut johtua tuosta, sillä asensin foorumin uudelleen ja nyt toimii.mrl586 kirjoitti:phpBB:n mukana tulee pelkästään englanninkieliset nappulat. Muunkieliset nappulat pitää ladata täältäJanppa kirjoitti: Kyllä olen. Eikös ne tule sen foorumin mukana.
Ajatko phpBB:tä vai forkattua versiota?
Nappulan näkyvyys suomenkielellä on suoraan sidoksiassa /imageset/fi hakemiston tiedostoihin.

Latasin phpbb.comista ja siirtin ftp:llä omille sivuilleni. Nyt on uusi ongelma. Kun on viestin lähettänyt, niin muokkaa nappia ei ole missään.Lurttinen kirjoitti: Suominappula oli tuolloin asennuksessa mukana, tai sitten et käyttänyt phpbb.comista ladattavaa pakettia vaan jotain muuta kolmannen osapuolen tekemää pakettia.
Ajatko phpBB:tä vai forkattua versiota?
Nappulan näkyvyys suomenkielellä on suoraan sidoksiassa /imageset/fi hakemiston tiedostoihin.

Jos oikeudet ovat kunnossa, niin seuraavaksi kannattaa tarkistaa onko tiedosto palvelimella.
Tyylin hakemistosta /imageset/fi/icon_post_edit.gif pitäisi löytyä suomalainen nappula.
Tyylin hakemistosta /imageset/fi/icon_post_edit.gif pitäisi löytyä suomalainen nappula.

Ei ollut koko fi kansiota. Laitoin ja nyt toimii. Kiitos.Lurttinen kirjoitti:Jos oikeudet ovat kunnossa, niin seuraavaksi kannattaa tarkistaa onko tiedosto palvelimella.