Koko foorumi ei näy (Edit: Juttu hoitui, kiitos teille)
Alueen säännöt
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.
phpBB2 tuki on loppunut 1.1.2009
Alkuperäinen tiedote phpbb.comista löytyy tämän linkin takaa.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1385785
Nämä alueet on jätetty toistaiseksi näkyville Arkistona.
phpBB2 ongelmia ei tule kirjoittaa phpBB3 alueelle, Ainoa tuettu toimenpide phpBB2:en on konvertoiminen phpBB3 versioon.

Olen nyt vääntänyt tuon sivustoni kimpussa mielipuolisuuden kynnykselle asti, eivätkä asiat vieläkään toimi kuten pitäisi. Pahiten oikkuilee foorumi, joka ei näy ollenkaan. Ensin minulla kesti hetki saada asennettua se ollenkaan, mutta sen jälkeen kun se väitti olevansa valmis, mitään ei siltikään näkynyt. Olen kiusannut palveluntarjoajaa niin että he kaikki varmaan jo tuntevat minut henkilönä jolla ei toimi mikään, enkä viitsisi kaiken aikaa valittaa asioista heille, etenkin kun vika on foorumissa, missä todennäköisemmin on jokin minun tekemäni php-virhe. Osaako kukaan auttaa? Pelkästään vinkki siitä mikä saattaa olla vialla kelpaa jo tässä vaiheessa.
Viimeksi muokannut Blacky, 25 Marras 2006, 17:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- MODaaja
- Viesti:
Njooh. Vaikea tuohon on mitään sanoa kun ei tuon tarkempia tietoja ole tarjottu.
Kun olet asentanut niin onko matkalla ollut virheilmoituksia? Onko päästänyt sinua kirjautumaan heti asennuksen jälkeen pääkäyttäjänä?
Mieleen tuli että oletko purkanut vahingossa kaikki tiedostot tuohon /forum hakemistoon etkä niin että myös alihakemistot on tullut mukaan?
Kun olet asentanut niin onko matkalla ollut virheilmoituksia? Onko päästänyt sinua kirjautumaan heti asennuksen jälkeen pääkäyttäjänä?
Mieleen tuli että oletko purkanut vahingossa kaikki tiedostot tuohon /forum hakemistoon etkä niin että myös alihakemistot on tullut mukaan?
Okei, sain asioita eteenpäin asentamalla sovelluksen. Nyt kaikki kyllä näkyy, mutta eteeni tuli toinen ongelma. Kokeilen kiertää sen erästä kautta, mutta todennäköisesti se ei toimi. Uusi ongelmani on siis, etten tiedä adminin salasanaa. Vaikka yritin asentaa adminin käyttäjätunnuksen ja salasanan mieleisekseni, se ei suostunut siihen. Nyt käyttäjätunnus on admin_username, eikä minulla ole harmainta aavistustakaan salasanasta.
-
- MODaaja
- Viesti:
-
- MODaaja
- Viesti:
Milläs muuten siirsit nuo tiedostot palvelimelles?
Jos käytit sitä hallintapaneelis siirto ohjelmaa. Unohda se. Ne aiheuttaa harmia lisäämällä omaa roskaansa, kuten &ip kohdan vaihtaa IP osoitteeksi &email kohdan sun omakin sähköpostiosoitteeksi, jne...
Heivaa kaikki tiedostot pois, tai korvaa ne uusilla, jotka olet siirtänyt käyttämällä vaikka SmartFTP ohjelmaa.
(Älä hukkaa tai ylikirjoita config.php tiedostoa, joka on jo foorumilla)
Jos käytit sitä hallintapaneelis siirto ohjelmaa. Unohda se. Ne aiheuttaa harmia lisäämällä omaa roskaansa, kuten &ip kohdan vaihtaa IP osoitteeksi &email kohdan sun omakin sähköpostiosoitteeksi, jne...
Heivaa kaikki tiedostot pois, tai korvaa ne uusilla, jotka olet siirtänyt käyttämällä vaikka SmartFTP ohjelmaa.
(Älä hukkaa tai ylikirjoita config.php tiedostoa, joka on jo foorumilla)
-
- MODaaja
- Viesti: