No niin asensin sitten uudelta puhtaalta pöydältä tuon RC7n.
Asennus meni hyvin, mutta sitten huomasin "pikku ongelman": kuka tahansa joka on rekaantunut foorumille ja kuuluu siihen "registered users" ryhmään pääseekin surutta ylläpidon hallintapanelliin siitä alhaalla olevasta ACP linkistä....
No hyvä minä sitten muuttamaan ko. käyttäjäryhmän oikeuksia mutta eivätpä tallentuneetkaan ja edelleen normaali käyttäjä pääsee sinne APChen...
Eli MITEN tuon ryhmän asetukset saa KERALLA määriteltyä niin että kun jengi kirjautuu foorumille ja EIVÄT kuulu adminryhmään niin myöskään PÄÄSE sinne hallintapaneeliin ILMAN että joka tikun käyttäjän oikeudet pitäisi ERIKSEEN käydä jokainen läpi?
Kiitos avusta etukäteen.
RC7n käyttäjäryhmien oikeudet

Esashi
Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni
Maan Äiti, anna minulle
Re: RC7n käyttäjäryhmien oikeudet
Ota siltä rekisteröityneiden ryhmältä ylläpitäjän oikeudet pois ja tarkista, että käyttäjät eivät ole ylläpitäjien ryhmässä.
Jos käyttäjät ovat ylläpitäjien rymässä, niin ota pois ja varmista ettei rekisteröityjä laiteta siihen. (oletusryhmä rekisteröityneille käyttäjille)
Jos käyttäjät ovat ylläpitäjien rymässä, niin ota pois ja varmista ettei rekisteröityjä laiteta siihen. (oletusryhmä rekisteröityneille käyttäjille)
Re: RC7n käyttäjäryhmien oikeudet
Ok kiitos tiedosta nyt toimii.Lurttinen kirjoitti:Ota siltä rekisteröityneiden ryhmältä ylläpitäjän oikeudet pois ja tarkista, että käyttäjät eivät ole ylläpitäjien ryhmässä.
Esashi
Maan Äiti, anna minulle
Maan Äiti, anna minulle