RC7n käyttäjäryhmien oikeudet

phpBB3 ongelmia. Neuvoja ja ohjeita kuinka korjata.
MOD kysymykset, niiden asennukset ja omien muokkausten ongelmat alempana olevalle MOD alueelle.
Esashi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viesti:
RC7n käyttäjäryhmien oikeudet

Viesti Kirjoittaja Esashi » 05 Marras 2007, 15:52

No niin asensin sitten uudelta puhtaalta pöydältä tuon RC7n.

Asennus meni hyvin, mutta sitten huomasin "pikku ongelman": kuka tahansa joka on rekaantunut foorumille ja kuuluu siihen "registered users" ryhmään pääseekin surutta ylläpidon hallintapanelliin siitä alhaalla olevasta ACP linkistä....

No hyvä minä sitten muuttamaan ko. käyttäjäryhmän oikeuksia mutta eivätpä tallentuneetkaan ja edelleen normaali käyttäjä pääsee sinne APChen...

Eli MITEN tuon ryhmän asetukset saa KERALLA määriteltyä niin että kun jengi kirjautuu foorumille ja EIVÄT kuulu adminryhmään niin myöskään PÄÄSE sinne hallintapaneeliin ILMAN että joka tikun käyttäjän oikeudet pitäisi ERIKSEEN käydä jokainen läpi?

Kiitos avusta etukäteen.
Esashi

Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni

Lurttinen
phpBB nub
phpBB nub
Viesti:

Re: RC7n käyttäjäryhmien oikeudet

Viesti Kirjoittaja Lurttinen » 05 Marras 2007, 16:09

Ota siltä rekisteröityneiden ryhmältä ylläpitäjän oikeudet pois ja tarkista, että käyttäjät eivät ole ylläpitäjien ryhmässä.
Jos käyttäjät ovat ylläpitäjien rymässä, niin ota pois ja varmista ettei rekisteröityjä laiteta siihen. (oletusryhmä rekisteröityneille käyttäjille)

Esashi
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Viesti:

Re: RC7n käyttäjäryhmien oikeudet

Viesti Kirjoittaja Esashi » 05 Marras 2007, 22:51

Lurttinen kirjoitti:Ota siltä rekisteröityneiden ryhmältä ylläpitäjän oikeudet pois ja tarkista, että käyttäjät eivät ole ylläpitäjien ryhmässä.
Jos käyttäjät ovat ylläpitäjien rymässä, niin ota pois ja varmista ettei rekisteröityjä laiteta siihen. (oletusryhmä rekisteröityneille käyttäjille)
Ok kiitos tiedosta nyt toimii.
Esashi

Maan Äiti, anna minulle
ymmärrystä heidän suhteen, jotka eivät ymmärrä minua,
kärsivällisyyttä heitä kohtaan, jotka eivät pidä minusta,
viisautta, osatakseni kätkeä heidän ruumiit,
jotka ovat käyneet hermoilleni

Viestiketju Lukittu